Εγώ και οι μοβ μέδουσες...
1) Βουτάω άφοβα και δεν με νοιάζει τίποτα.
2) Μπαίνω, αλλά προσέχω.
3) Μπάνιο μόνο από την πλευρά του Αιγαίου.
4) Δεν με πολυαπασχολεί το θέμα.
ΨΗΦΙΣΤΕ ΤΩΡΑ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ