Ωραίος ο ταχυδρόμος. Αφού δεν είχε πρόσβαση στα γραμματοκιβώτια... φύτεψε το γράμμα στη γλάστρα φάτσα- κάρτα, οπότε είναι σίγουρος ότι κάποιος θα το δει και θα το μαζέψει.
Η φωτογραφία είναι μπροστά στην είσοδο πολυκατοικίας στην οδό Μεσσαπίων.
Ωραίος ο ταχυδρόμος. Αφού δεν είχε πρόσβαση στα γραμματοκιβώτια... φύτεψε το γράμμα στη γλάστρα φάτσα- κάρτα, οπότε είναι σίγουρος ότι κάποιος θα το δει και θα το μαζέψει.
Η φωτογραφία είναι μπροστά στην είσοδο πολυκατοικίας στην οδό Μεσσαπίων.