Την ...πάτησε ο παγωτατζής

Πάει ο Τοτός στον παγωτατζή και ρωτάει:
- Παγωτό καρότο έχετε;
- Όχι, λέει ο παγωτατζής.
Φεύγει ο Τοτός στεναχωρημένος.
Την επόμενη μέρα ξαναπάει:
- Παγωτό καρότο έχετε;
- Όχι.
Ξαναφεύγει.
Αυτό γινόταν για κανά-δυο βδομάδες. Στο τέλος ο παγωτατζής παραγγέλνει στον προμηθευτή του παγωτό καρότο.
Έρχεται ξανά ο Τοτός:
- Παγωτό καρότο έχετε;
- Ναι, λέει ο παγωτατζής.
- Απαίσιο δεν είναι;