Ο αγώνας έγινε στο Ενωσιακό και οι ερυθρόλευκοι έχασαν αρκετές ευκαιρίες για να πετύχουν ένα ευρύτερο σκορ απέναντι στην ομάδα του Νεοχωρίου που δεν απείλησε καθόλου την εστία του Ευαγγελινού.
Στο πρώτο μέρος, η μπάλα παίχθηκε στο κέντρο, με τους γηπεδούχους να είναι λίγο πιο απειλητικοί αλλά να μη δημιουργούν επικίνδυνες καταστάσεις για την εστία του Γιώργου Κότσαρη.
Στο 35' έγινε η πρώτη φάση που ...μύριζε για γκολ και ο Βεζιρτζόγλου ξαναέδειξε ότι ξέρει να ...χτυπάει την κατάλληλη στιγμή ανοίγοντας το σκορ με σουτ, ύστερα από έξοχη προσπάθεια και ασίστ του νεαρού Κυτίνου, ο οποίος ΄δεχθηκε και τα περισσότερα συγχαρητήρια από τους συμπαίχτες του.
Η επόμενη καλή φάση για τον Ολυμπιακό έγινε στο 42', πάλι από έναν πιτσιρικά τον Λάμπρου, που μπήκε από αριστερά, αλλά στο σουτ που επιχείρησε, η μπάλα έφυγε άουτ.
Στο β' ημίχρονο ο γηπεδούχος ήταν διαρκώς στην επίθεση κι έχασε πολλές ευκαιρίες για γκολ, και με τον γκολτζή του, τον Βεζιρτζόγλου. Σε μια απ' αυτές ο Κότσαρης έδιωξε με το πόδι την τελευταία στιγμή το δυνατό σουτ που εξαπέλυσε από δύσκολη θέση ο επιθετικός του Ολυμπιακού.
Οι ερυθρόλευκοι έφθασαν κοντά στο γκολ και με τον Αντώνη Μπισμπικόπουλο που είδε την μπάλα μετά την προβολή του να εξοστρακίζεται από το δοκάρι και να ...φεύγει άουτ.
Το δεύτερο γκολ ήρθε τελικά παό τον ...πάγκο. Μετά από προσπάθεια του Καλπουζάνη που είχε μπει αλλαγή και του Βεζιρτζόγλου, ο Νιάφας που είχε μπει κι αυτός αλλαγή από τον προπονητή κ. Ακριτίδη, με θαυμάσια κίνηση και σουτ πέτυχε το 2-0.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ