Άγνωστοι ξαναχτύπησαν και έκλεψαν τα ξημερώματα καλώδια του OΣE με αποτέλεσμα να μείνει πάλι η Xαλκίδα χωρίς τρένα. Tο δρομολόγιο των 7.30 το πρωί σταμάτησε στην Oινόη και οι επιβάτες συνέχισαν το ταξίδι τους με λεωφορείο, ενώ επιστρατεύτηκαν λεωφορεία και για τα δρομολόγια των 8.30 και των 9.30, ώστε να αποκατασταθεί η ζημιά.
Για τις συχνές δολιοφθορές στη γραμμή ηλεκτροκίνησης έγραψε στο egnomi.gr o Αναστάσιος Λιούλιος και επεσήμανε τα ακόλουθα:
«Σήμερα 4 Μαιου το τρένο δεν κατάφερε να φτάσει κα πάλι στην Χαλκίδα...
Η Χαλκίδα έμεινε για άλλη μία φορά αποκομμένη από το Εθνικό Σιδηροδρομικό δίκτυο κατά τις πρωινές ώρες.
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του υπευθύνου εξυπηρέτησης πελατών στον σταθμό της Χαλκίδας η αμαξοστοιχία 1532 με κατεύθυνση από Αθήνα προς Χαλκίδα καθηλώθηκε στον σταθμό της Οινόης όπου και αναχώρησε και πάλι από Οινόη προς την Αθήνα ως το δρομολόγιο 1539 που ήταν προγραμματισμένο να αναχώρησει κανονικά από Χαλκίδα.
«Άγνωστοι» για άλλη μία φορά είχαν φθείρει τμήμα των εγκαταστάσεων της εναέριας ηλεκτροδότησης στο τμήμα Οινόης –Χαλκίδας με σκοπό την κλοπή καλωδίων όπως ανέφερε ο υπέυθυνος του σταθμού στην Χαλκίδα.
Αποτέλεσμα προφανώς ήταν να βρεθούν στις γραμμές σπασμένοι ιστοί ανάρτησης καλωδίων και υπολείματα από τα κομμένα καλώδια όπου εμπόδισαν την κυκλοφορία των συρμών.
Το φαινόμενο αυτό έχει καταστεί σύνηθες, καθώς μόλις την προηγούμενη βδομάδα το ίδιο είχε και πάλι επαναληφθεί αλλά και είναι δεδομένο συμβάν καθʼ όλη την διάρκεια των τελευταίων ετών με αποτέλεσματα εμφανή πλέον στις ρημαγμένες εγκαταστάσεις καθόλη την διαδρομή Αθηνα-Χαλκίδα.
Ο ΟΣΕ αποδεικνύεται ανήμπορος να διαχειριστεί το πρόβλημα και να προστατέψει την περιουσία του Ελληνικού λαού. Επιβαρύνει δε με την αδυναμία αυτή τον προυπολογισμό του με πρόσθετα κόστη για την επισκευή αλλά και πρσφέρει σαφώς μειωμένες παροχές στους πολίτες καθώς είναι πλέον βέβαιο μεσω της σημερινής οικονομικής κατάστασης πως η εναέρια ηλεκτροδότηση των συρμών και οι σχετικές παροχές της θα αργήσει πολύ να εφαρμοστεί παρά τα σημαντικά ποσά που έχουν δαπανηθεί μέχρι τώρα και με άγνωστο το συνολικό τελικά κόστος.
Αναρωτιέται κανείς ποιος τελικά είναι υπεύθυνος για την κατάσταση αυτή και τι μέτρα έχει λάβει ο ΟΣΕ για την αποφυγή τέτοιων φαινομένων όταν πρίν λίγο καιρό ανακοίνωνε την ηλεκτροδότηση του τμήματος Οινόης –Χαλκίδας.
Έχουν κινηθεί οι απαραίτητες αστικές και ποινικές διαδικασίες και γιατί έχουν αυτές αποτύχει όλα αυτά τα χρόνια?