Υπογράφει και τον κόμβο Βαγίων

Την Τετάρτη 21 Σεπτέμβρη, στις 12 το μεσημέρι, στο γραφείο του  Περιφερειάρχη Κλέαρχου Περγαντά θα υπογραφούν  μεταξύ της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και του  αναδόχου  η  σύμβαση  κατασκευής  του  έργου "Ε.Ο. Θήβα – Λιβαδειά ( Κόμβος Βαγίων)".