Την Τετάρτη 21 Σεπτέμβρη, στις 12 το μεσημέρι, στο γραφείο του Περιφερειάρχη Κλέαρχου Περγαντά θα υπογραφούν μεταξύ της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και του αναδόχου η σύμβαση κατασκευής του έργου "Ε.Ο. Θήβα – Λιβαδειά ( Κόμβος Βαγίων)".
Την Τετάρτη 21 Σεπτέμβρη, στις 12 το μεσημέρι, στο γραφείο του Περιφερειάρχη Κλέαρχου Περγαντά θα υπογραφούν μεταξύ της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και του αναδόχου η σύμβαση κατασκευής του έργου "Ε.Ο. Θήβα – Λιβαδειά ( Κόμβος Βαγίων)".