Εθελοντική αιμοδοσία διοργανώνει ο Ιερός Ναός Ευαγγελισμού της Θεοτόκου Κανήθου, την Κυριακή 17 Μαΐου, στο Πνευματικό Κέντρο της Ενορίας.
Η αιμοδοσία θα πραγματοποιηθεί από τις 9 το πρωί έως τη 1 το μεσημέρι, με στόχο την ενίσχυση της Τράπεζας Αίματος της Ενορίας και την κάλυψη αναγκών συνανθρώπων μας.
Η Ενορία καλεί τους πολίτες να συμμετάσχουν στην πρωτοβουλία, προσφέροντας λίγα λεπτά από τον χρόνο τους και χαρίζοντας ζωή μέσα από την εθελοντική αιμοδοσία.