Αποκριάτικο γλέντι έκανε την Κυριακή 1 Φεβρουαρίου, σε εστιατόριο στις Αλυκές Δροσιάς ο Εκπολιτιστικός Σύλλογος Κανήθου.
Οι πολυάριθμοι καλεσμένοι έφαγαν, ήπιαν κρασάκι και χόρεψαν υπό τους ήχους ζωντανής μουσικής.
Πριν πάρει ...φωτιά η πίστα, η πρόεδρος του συλλόγου Βούλα Αγιοστρατίτη βράβευσε τον πρώην πρόεδρο Τηλέμαχο Ζήκο για την 15ετή προσφορά του (στη φωτό πάνω με τον Χρήστο Κουτσάφτη).
Πλούσιο φωτορεπορτάζ στη «Γνώμη» της Παρασκευής 6 Φεβρουαρίου.