Την Τετάρτη 31 Αυγούστου, στο Θέατρο "Μελίνα Μερκούρη" στο Μοσχοπόδι στη Θήβα, στις 9 το βράδυ, θα τραγουδήσουν σε συναυλία ο Διονύσης Σαββόπουλος (φωτό) και ο Λουκιανός Κηλαηδόνης.
Η συναυλία αυτή εντάσσεται στις Πολιτιστικές εκδηλώσεις "Πινδάρεια 2011."