Στην εντατική του Νοσοκομείου «Ερυθρός Σταυρός» Αθηνών νοσηλεύεται ο 47χρονος Χαλκιδέος που πήδησε χθες Κυριακή από την ταράτσα ψητοπωλείου στο Βούρκου για να αυτοκτονήσει. Ο 47χρονος έκανε «βουτιά» με το κεφάλι και έχει υποστεί βαρύτατες κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις. Σύμφωνα με τους γιατρούς η κατάστασή του είναι κρίσιμη.