Με κάθε επισημότητα και με πολλούς κολυμβητές να πέφτουν στη θάλασσα για να πιάσουν τον Σταυρό πραγματοποιήθηκε ο εορτασμός των Θεοφανείων στην Παραλία Κύμης.
Τον Σταυρό έπιασε ο Γιώργος Σιδεράκης. Μετά τον αγιασμό των υδάτων κόπηκε βασιλόπιτα και το φλουρί κέρδισε ο Γιώργος Θαλασσινός, πατέρας της δημοτικής συμβούλου της μείζονος αντιπολίτευσης Κύμης-Αλιβερίου Αλεξάνδρας Θαλασσινού.