Δήμαρχε φρόντισε τις παραλίες

Οι κυρίες της φωτογραφίας έκαναν το μπάνιο τους στην πλαζ του Δέλτα, κάτω από την οδό Δρακοπούλου. Πρόκειται για την Πόπη Λαδά και την Σοφία Σταματοπούλου, οι οποίες θέλησαν να απευθυνθούν στο Δήμαρχο, μέσω του egmomi.gr και τόνισαν:

" Ζητάμε από τον κ. Δήμαρχο να μεριμνήσει ώστε να είναι καθαρές όλες οι πλαζ του κέντρου της Χαλκίδας. Εμείς αγαπάμε τη Χαλκίδα και δεν θέλουμε να ... μεταναστεύουμε για να κάνουμε ένα μπανάκι.

Ζητάμε όμως και από τους Χαλκιδέους να μην τα περιμένουν όλα από το Δήμο, όταν βρίσκουν καθαρές τις παραλίες να μην τις βρωμίζουν. Να δείχνουν φιλότιμο και πολιτισμό."

Απόλυτα σωστές βρίσκουμε τις δύο κυρίες, δεν συμφωνείτε;