Δύο δειγματοληψίες πραγματοποιήθηκαν στην Εύβοια τη Δευτέρα 1 Νοεμβρίου από τα κλιμάκια του ΕΟΔΥ.
Στο σταθμό του υπεραστικού ΚΤΕΛ στη Χαλκίδα έγιναν 134 τεστ και βρέθηκαν 7 θετικά.
Στα Λ. Αιδηψού πραγματοποιήθηκαν την ίδια μέρα 55 δειγματοληψίες και 2 δείγματα ήταν θετικά.