Κατάληψη στην είσοδο των Δικαστηρίων πραγματοποιούν από το πρωί οι δικηγόροι της Χαλκίδας διαμαρτυρόμενοι για την απελευθέρωση του επαγγέλματός τους.
Η κινητοποίηση έχει παλμό αλλά και ...«πρωτοστάτες» που φωνάζουν συνθήματα.
Φωτορεπορτάζ και δηλώσεις διαβάστε στη «Γνώμη» της Παρασκευής.