Εξιχνιάστηκε η ληστεία που είχε γίνει το Μάρτιο του 2010 στα ΕΛΤΑ Αυλωναρίου. Οι ληστές είχαν πυροβολήσει στον αέρα για εκφοβισμό και από τον κάλυκα του όπλου η Αστυνομία οδηγήθηκε στα στοιχεία τους.
Περισσότερες λεπτομέρειες για τον τρόπο εξιχνίασης, αλλά και για την ταυτότητα των ληστών διαβάστε στη «Γνώμη» της ερχόμενης Παρασκευής.