Μάχη για τα καταστήματα της γειτονιάς
Η σημαντικότητα των καταστημάτων λιανικής της γειτονιάς αναδείχτηκε μέσα στην πανδημία και ήδη αυτή η αγορά έχει μπει στο στόχαστρο μεγάλων εταιρειών.
Σύμφωνα με στοιχεία, τα 10.000 καταστήματα μικρολιανικής (παντοπωλεία) που λειτουργούν στην Ελλάδα, κάνουν ετήσιο τζίρο 2 δις ευρώ.
Το ποσό αυτό δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητο και ήδη η εταιρεία e-food ξεκίνησε το πρώτο της κατάστημα στο Γουδή και ετοιμάζει το δεύτερο στο Χαλάνδρι.
Στόχος των μεγάλων εταιρειών είναι να δημιουργήσουν αλυσίδες μικρολιανικής σε όλη τη χώρα, γεγονός που σημαίνει ότι τα μικρά καταστήματα που υπάρχουν τώρα κινδυνεύουν με αφανισμό.




















