Πώς τον σερβίρει η Θήβα τον καφέ;

19 Ιουλίου 2011, 07:58
A+ A-
Ρωτήσαμε τους επαγγελματίες του είδους...

Ποια είναι τα μυστικά του σερβιρίσματος; Αρκεί ο καλός καφές, ή τελικά ο πελάτης θέλει κάτι παραπάνω; Τέσσερις επαγγελματίες της εξυπηρέτησης βλέπουν από τη δική τους οπτική γνωνία τη σχέση τους με το «γένος» των πελατών.

 Κωνσταντίνος Νικολάου και Ανδριάννα Ασήκη (Σέρβις) – Καφέ Θέατρο Θήβα.

Βάση στη διαπροσωπική επαφή με τον πελάτη δίνουν περισσότερο ο Κωνσταντίνος και η Ανδριάννα. «Στη δουλειά χρειάζεται να δίνεις στον κόσμο ενέργεια. Όπως όμως δίνεις, έτσι και παίρνεις. Αυτό είναι το ωραίο» λένε και οι δύο και υπόσχονται ότι θα συνεχίσουν να κάνουν τη δουλειά του σερβιτόρου όσο τους παίρνει ηλικιακά.

 

Γιώργος Θεοδώρης (μπουφέ) – Καφέ Fanky, Θήβα

Καλός καφές ίσον ευχαριστημένος πελάτης. Αυτό πιστεύει ο Γιώργος, που λόγω της θέσης του έρχεται λιγότερο σε επαφή με τους πελάτες κι έτσι δίνει όλη του την προσοχή στην ποιότητα του καφέ που ετοιμάζει. «Ο καφές θέλει χέρι και διάθεση – λέει -  Όπως και η γυναίκα» !

Βασίλης Μαλαθούνης (ιδιοκτήτης)  - Καφέ Αθηναϊκόν – Θήβα

Ως ιδιοκτήτης ο Βασίλης ξέρει παράνω από τον καθένα ότι δεν αρκεί μόνο ο καλός καφές και η σωστή εξυπηρέτηση. «Ο πελάτης θέλει το κάτι παραπάνω» λέει και συμπληρώνει «όταν αυτό του το προσφέρεις, θα φύγει με καλές εντυπώσεις και θα ξαναγυρίσει».

Επιστροφή